Busra2326 oğlumun kreşi buranın en iyisi fiziki şartları eğitimi Vs.geçtiğimiz yıl 12.750 ydi. Sahibi hakiki bir insan gerçekten, dedi ki asgari ücrete zam gelirse o kadar zam yaparım gelmezse yapmam dedi ve ocağa kadar zam yapmicaz dedi.
Sonra ne oldu biliyor musunuz.müstakilden bozma saçma sapan kreşler dahaü mayısta önümüzdeki yıl için zam yaptı biri 22 bin yaptı biri 18 19 binlerde. Bizim en iyi kreş 12.750 de kalmış oldu.
Adam buranın en iyisi binası kreş olarak tasarlanmış eğitimi desen ötekiler tüm sene masa etkinliği yaparken bahçede doğada geçiyor benim fiyatım daha düşük olamaz diyip zam yapsa yeridir kızmam. Evet bir kriz ve enflasyon var ama doyumsuz insanlar da bu kadar artmasına sebep oldu. Olan bizim gibi maaşlı çalışanlara oldu