Merhabalar biz bebeğim 1 yaşına gelince tatile gideceğiz. Annemlere gittiğimde bile durmayan hareketli bir bebek diyeyim siz anlayın :) biraz gözüm korkuyor açıkçası. Tatiliniz nasıl geçti? Şunları merak ediyorum aslında mesela 2 uykusunu nerde yaptı. Bebek arabası, kum üzerinde hasırda vs? Akşam uykusunu nerde uyudu odaya mı gittiniz? Bir de mama içiyor formül mama için gereken suyu nasıl temin ettiniz?