OzlemCann Kizlar yardim edin ya pes etmiyor 1 saate yakin agliyor istedigi olmayinca hatta bazen sabah cok erken uyanipta aglama krizine giriyor yatagindam almami iatemior yatakda durmak istemior fln karma karisil seyler neden böyle
Show_must_go_on OzlemCann 28 ay burası çok fena gelmeme imkanınız varsa gelmeyin 😄😄 4-5 X diyebilirim 😔
Anneko OzlemCann bir askeriyede neden aranmaz birde 2 yaş sendromlu bebede çünkü hiçbir akla mantığa uyan bir neden yok 🥴
hemsireanne01 OzlemCann bizim 2 yaş oğlan bebeside bu şekil. 9 yaş kızım küçük ergen,tripkolik. Üstelik yeni doğum yaptım 1 aylık bebeğim. Hangisi en zor derseniz 2 yaş olanı. Huni takmama az kaldı.