Bhilalay Ben İzmir’de doğum yaptığımda doğum sertifikası ve doğum karnesi verildi.Karnenin en arka sayfasında ayak izi de var.Bütün doktor kontrollerimiz o karneye ay ay işleniyor,boy kilo baş çevresi,neler yapıldığı vs.
Yeni mi kalktı acaba? Yakınımda bir çok kişide de var.