Delux bizim de öyleydi gözü falan normaldi hatta ben düzeldi sandım, bence bizim de gözümüz alışıyor ama doktor 2 aylık kontrolde sarılığı devam ediyor dedi bana normal gelen çocuk hala sarilikmis meğer. Tam olarak 3. Ayda geçmişti sizin de öyle olur endişe etmeyin sağlıkla büyüsün 💖