Negis_15 8 aylık oğlum var sürekli kollarını sallıyor başına gelen var mı başka bir hareketi yok dönüyor oturuyor normal mi değil mi bilemedim
uzumyerkenboguluyodum Negis_15 Normal tabii ki benim kızım da heyecanlandığında ellerini kollarını çırpar alkış yapar
Femme1 Negis_15 bende sizin gıbıydım doktora sormuştum normal heyecanını bu sekılde gösterıyor demişti samanla bıraktı