Selam kızlar.. bebeğimin kanında enfeksiyon çıktı ateş yükselip düşüyor mahvoldu resmen.. bugün antibiyotik verdi drumuz.. ama ne yaptysam içiremiyorum normalde calpol vs içerdi şimdi onuda içmiyor öğürüp kusuyor. Antibiyotiğede başlayamadım kendini kusturmasından dolayı. (Bebeğim 6.5 aylık)) sorum şu;; cefaks 125 ml antibiyotiği mamaya karıştırıp verebilirmiyim???