byznur202_ İstanbul havasından yenidoğan nasıl giydirilmeli En ufak bi kundaksız durmada kapı veya cam açmada çocuk soğuk alıyor karnı şişiyor Ne yapmalıyım Doktor tavsiyesi zıbın üstüne müslin kundak ama o şekilde fln imkanı yok karnı şişmeden durmaz ne yapcam bilmiyorum
Hasret_60_ byznur202_ havalar malesef aşırı sıcak Bende nasıl giydireceğimi.şaşırdım sizin bebeğiniz gazlı bebek mi Benim oğlumda öyleydi 4aya kadar neler çektim çok şükür bitti🤲❤️
byznur202_ Hasret_60_ evet sanırım gazlı bir bebek bende tam bilmiyorum ki daha 10günlük yeni yeni alışıyorum herşeyine
hestiaone Doktorun tavsıyesını yapın, fazla gıydırınce de terden hasta oluyorlar, onların kalp atısı cok hızlı vucutları bızden daha sıcak