Merhaba anneler😊 ben de doğum yapalı
3,5 ay oldu .. daha yeni alacağım pttden
300 tl doğum parasını..
şunu merak ediyorum cevaplarsanız sevinirim🙏 Emzirme , süt parasını herkes alabiliyor mu?
Bide okuduklarımdan anladığım kadarıyla toplu bir para alınıyormuş.. aradım 170 i sgkyı memurlara öyle ödemeler yapılmıyor denildi.
bnmde kafam karıştı .. memurlar sadece doğum parası mı alıyorlar?