Narin Sağlık ocağında ki ebemiz 3. Ayından en fazla 1 hafta sonra aşıyı yaptırmam gerektiğini söyledi fakat doktorumuz 3 buçuk aylığa kadar yolu var dedi.Bebeğimin uzun süredir cıvık mukuslu kakası var.Onun yüzünden gözlemleme sürecindeyim. Nedir bu aşının süresi?
NihanEdis Narin bizim hemşiremizin yazdığı tarih 3ay10 güne denk gelmişti. 2.doz da 5ay8 gün. Ama ne zamana kadar yaptırmam lazım son gün nedir diye sormadım açıkçası. Sağlıkla büyüsün yavrucaklar🙏🏻