Melisaumy ahhaah benım komşumun oğlu da öyleydi bı akşam bıze geldi ler çaya cocukalrı uyuttuk balkonda oturuyoruz . Odaya bakıyım çocuklardan ses var mı dıye ay bı baktım oğlan yatakta oturmuş aglıyor gözlerde kocaman acık 😀😀 kız bu kalkmıs aglıyo dedim güldü o hep öyle uyunıyor gece bile bazen ayağa dıkılıp bana bakarak ağlıyor dıyıp güldü kadın 😅 normal herhalde ya bazen bebeklerde böyle demekki