Kızlar 5 günlük bebeğim var. Sıcaklar bizi mahvetti çocuk bile sıcaktan uyumuyor. Bi kere düşük ayarda açtım çocuk anca uyudu ama çarpar diye korkuyorum. Ne yapacağımı şaşırdım. Klima kullanan var mı aranızda? Bebeği hasta eder mi? Nasıl kullanmalı ya da hiç kullanmamalı mı?