Merhaba kızım 19 aylık bezi bırakmak istedim 3 gündür bezini çıkardım anlattım herşeyi çişi kakası gelince söylemesi gerektiğini sürekli soruyorum zaten ama asla söylemiyor götürürsem tuvalete yapıyor ben götürmezsem geldiği an yapıyor erken mi davrandım ya da başlamışken bırakmamalımıyım ne yapmam gerektiğini bilmiyorum önerisi olan var mı normalde herşeyi anlıyor bunu da anlar diye düşünmüştüm ama korkutmadan zorlamadan bırakıyım mı ne yapabilirim