5 aylık olunca çay kaşığıyla tadıma baslamıştık 5.5 aylık olunca basla artık demıştı doktorumuz.Alerjık bır bebek degıl 2 gun 2 gun dene sonra hepsını karıstır guzelce kuzu ılık sulu tereyaglı sebze corbası yap, kırmızı kapya bıber yedır cok faydalı demıştı. Meyve vs ufak ufak verebılırsınız , ben yumurtayı da sarı beyaz ayırmadan denedım bır sıkıntımız olmadı hep öyle devam ettim.
Bir de verecegınız gıdaları tam püre yada rondo yapmayın, catalla ezıp hafıf pütürlü verın ılerde cok rahat edersınız, püre verınce öyle alışıyorlar sonra öğürüyorlar :(