Hanımlar geçen sene Ekim ayın da bu iğneden oldum 6-7 ay regli olmadım Nisan ayından sonra regli olmaya başladım ama geçen ay 10 gün regli oldum tam bitti dedim 5 gün sonra bı daha regli oldum o normal 7 gün sürdü şimdi üstünden 11 gün geçti ve gene kahverengi akıntı gelmiş canım iyice sıkıldı iğneden mi yoksa başka bseyden mi doktora gitmem gerekir mi ya da aranızda böyle bsey basima gelen var mı