[silindi] Kiyma koyuyorum corbalarina falan, diger yemeklerini de puturlu yapiyorum. Cigniyor aslinda damagiyla dediginiz gibi. Kofte, tavuk falan vermek istiyorum ama biraz korkuyorum ben. Esimin yegeni 3 sene once, 21 aylikken fistik yerken bogulmustu. Hep bogulma korkusu tasiyoruz ailecek. Azicik ogurunce tedirgin oluyoruz. Bir sekilde asmamiz lazim tabi bunu. Kizima kalsa yer muhtemelen.