cigdemalis Oğlum 10 gün sonra 5 aylık olacak yavaştan tadımlara başlasam mı çevremdekiler az az vermeye başla diyor ben tedirginim baya bilmiyorum başlasam mı kızlar
onefinemom cigdemalis bizim doktor 4.5-5 aylıkken başlatıyorum minik minik demişti , oluyor herhalde öyle
3kedili2bebekli cigdemalis doktorunuz bilir bunu bazı durumlarda başlatıyor doktorlar ama anne sütü alan gelişimi de iyi bir bebeğiniz varsa gerek yok bence çünkü zaten ömür boyu yemek yiyecek ne acelesi var ki
Hdemir1618 cigdemalis eğer anne sütü veriyorsanız doktorlar 6. Ayı bitirmesini bekle diyorlar mama veriyorsanız 5 aylıkken başlatıyor doktorlar
elfgokce cigdemalis ben 5 buçuk aylıkken 3 gün kuralı ile minik minik başladım. Şimdi 11 aylık iştahlıda bir bebek. Deneme olduğu için ben hiçbir sakınca göremiyorum doktorumda a az verebilirsin demişti zaten
3kedili2bebekli cigdemalis o halde beklemeniz daha iyi olacaktır zaten erken başlamanızı istese söylerdi doktor