1.5 aylık ama çok terliyor, evde klima yok tüm pencereler açık baya sıcak ve nemli sadece zıbın var üstünde ateşi normal ama vücudu günün genelinde böyle terli terli yapış yapış neden anlamıyorum biz büyüklerin bile o kadar değilken onun öyle mesela normal mi