Ben gecen sene yaz ayında dogum yaptigim icin cok kullanamadim ama evet ise yariyor devamli kullanmak onemli ben cok kullanamadim cunku cok sıkıyor zaten yaz sicaklari terletiyor cocugu emzirmen gerekiyor vs derken atiyorsun cok guzel sarman onemli korseyi