Merhabalar kızlar ben 1 hafta önce normal bir marketten alışveriş yaptım 150 tl kadar banka kartımla o an market fişini almadım ama bügün fark ettim 431 lira çekılmiş banka kart fişini çantama atmışım amacım çekılen para değil insanları böyle dolandırmak beni gerdi uzakta olduğum için kendim gidemedım kuzenim anlatmış market sahibi fiş olmadan ben iade edemem demiş yapabılecegım bişey var mı?