busraasel15 kullan suyla seyrelt bak hiçbir şey olmuyor. Ben seni çok iyi anlıyorum insanın karşısında canı gidiyor yaşlandım ben o ay valla. En doğalından al bı tane suyla seyreltip ver yatağını da dediğim gibi biraz baş kismindan dikleştir. Ara ara aşağı kayıp yuvarlanıyor falan ama öksürüğü kesiyor. Böyle ince bir yastığı yatağın baş kısmının altına koy döşeği kaldırıp. Sonra döşeği yerleştir yatak hafif diklessin. Bide dediğim gibi ver düzelecek inşallah. İstersen linkini atayım aşağıya koyayım. Yok bekleyemem diyorsan disardan lokman hekimlerden verilebilecek organik keçiboynuzu pekmezi bulabilirsin. Çünkü haftasonuna giriyoruz gecikir.bir buçuk çay kaşığıni bir çay kaşığı su ile seyrelt ve ver. Çok geçmiş olsun düzelir inşallah benim goturmedigim hastane doktor kalmadı. Alerjik dendi reflusu tetikleniyor dendi KBB ye bile götürdüm kamerayla baktılar içine. Her şeyi temizdi verdikleri ilaç da hiçbir şey yapmiyordu,bebek olduklari için antibiyotik öksürük ilacı falan da çok verme taraftarı değiller verseler de ben antibiyotik vermezdim şahsen. Pekmez ondan iyidir ben de üçüncü ay içinde verdim daha yeni dört aylık olduk. Sürekli bir hapşırık öksürük vardı. Ateş yoktu hiçbir şey yoktu kendi de canlıydı. Ama durmadan bir hapşırık öksürük. Ciğerlerine falan da baktılar temiz. Delirmistim ben çare ariyorduk artık. Serum fizyoloji falan hiçbir şey kar etmiyordu. Burnunu da temizlemeyi bıraktım hapşırık da öksürük de bitti çok şükür. İki üç gün düzenli ver emin ol rahatlayacak. Sizin nasıl bilmiyorum ama bizim özellikle gece çoğalıyordu bu durum bide