esrademir2 Molfix kullanıyordum yapısı değiştikten sonra benim oğlumda aşırı pişik yapmaya başladı, sonra Prima kullanmaya başladık ama hem pahalı hemde içeriği bakımından iyi değil diye duydum. Ne kullanıyorsunuz pişik yapmayan önerebilcğimiz marka
limonzeytinmom esrademir2 goon 🫶🤌 amazonda dönem döne 2.35 TL tanesi satılıyor. Normalde pahalı bir bez. Boyutu Molfix gibi geniş ve büyük
limonzeytinmom esrademir2 mutlu bebek 3 4 5 numara kullandım hatta suan 100 lü 5 paket stok var 4 numara kullanıyorum. Friends külot bez de 5 6 paket kullandım gala devam ediyorum memnunum 🫶
bebeklihayatt137_ ilk dogdugunda kızım çok kötü pişik yapmıştı molfix sonra Sleepy bio naturale geçtik çok memnunum pişik yapmadı hiç boyutuda molfix gibi büyük ve genis 2bucuk aydır kullanıyorum
bebeklihayatt137_ esrademir2 evet var naturalin boyutu daha kısa ve ebatı kucuk bio naturalin ise uzun ve geniş molfix gibi
denizzz54 Bebem natural 👌 mükemmel dokusu, taşma, sızma yapmaması harika. 5 tane marka denedim en iyisi bu pişik vs hiç yapmadı.
Canseldrvs Prima premium care kullaniyorum kizim 1 yasinda 1 kere bile pişik olmadi evet biraz pahali olabilir ama çok iyi 0 sizinti max rahatlık ben çok memnunum
deleted20517 esrademir2 sleepy natural kullanıyorum kızıma çok güzel bı bez fakat kalıbı primanin kalıbından küçük alırsanız ona göre bakarsınız 😊
fisnereceli Sleepy natural kullanıyorum oğluma doğduğundan beri. Pişik sorunu sızdırma sorunu hiç yaşamadık.