ahmet8emirmommy viomi v2 pro kullanıyorum ilk bir sene çok güzeldi sonrasında devamlı haritası karışmaya başladı telefon üzerinden seçtiğim odaya giderken hep başka yerlere gitmeye başladı filan , artık haritalama özelliğini kullanmıyorum odaya koyup çalıştırıp kapıyı kapatıyorum öyle çalıştırıyorum ama çekiminden çok memnunum düşük ayarda bile güzel süpürüyor