Kızlar bebeğim 48 günlük, sezaryen olduğum için en başta sütüm azdı ve oğlum doymuyordu o yüzden doktorun tavsiyesiyle mamaya başldık. Geçtiğimiz haftalarda (tam da mama değiştirmiştik gazı olmasın diye) birden ne içerse kusmaya başladı. Mama kaynaklı olabileceğini düşündüm. Doktora götürdüm reflü olabilir diye gaviscon verdi. Bir kere verdim ama o günden sonra hiç mama vermeden anne sütüyle ilerleyince bebeğim kusmayı kesti. Normalde asla doymaz ve ağlardı açlıktan anne sütüyle beslediğimde. Mesela bugün sadece bir kere 90 cc mama verdim ki sütüm biriksin biraz. Çişli bez sayımız da 5-6 civarı. En önemlisi doymamıştır diye mama verdiğimde yine kustu. Sizce artık mamayı istemiyor ve anne sütüyle doyuyor mu? Bana inanması çok zor geldiği için soruyorum. Çünkü sıktığımda süt gelse de emzirirken sonra sağım yaptığımda çok gelmiyor. Ve sanırım sütümün yetersiz olduğuna ikna etmişim kendimi :/