Merhaba güzel anneler, 14 günlük enfeksiyondan yoğun bakımda yattık bugün çok şükür çıktık eve geldik. İlk etapta iyiydik ama sanırım gazı var bağırsak sesleri geliyor emmiyor sürekli omuzda gaz çıkarma pozisyonunda uyumak istiyo. Zar zor emiyo emme pozisyonunda ağlama krizi tutuyo. Ne yapmalıyım ilk bebeğim