Kızlar ya bebeğimin altını değiştiriyordum, normalde bebeğime hiç pudra kullanmadım doktor önermediği için. Kendim ağda yapmıştım o nedenle kendime pudra sürdüm bebeğim de kutusunu almış elinde oynuyor görünce hemen koştum aldım elinden. Kapağı kapalıydı sonra bir baktım açılmış acızık çene kısmına dökülmüş bebeğimin. Nasıl açmayı becerdi bilmiyorum o telaşla hemen kaldırdım yüzünü falan yıkadım ama sanırım burnuna biraz kaçtı, burnunun orada azıcık vardı. Çok kaçtığını sanmıyorum görür görmez elinden aldım azıcık dökülmüştü zaten. İnternete bakıyorum da akciğerlere kaçması zararlıymış aşırı panik oldum. Akciğerlere kaçması durumunda ne oluyor? Doktora götürmem gerekiyor mu?