Merhaba bebeğim daha 20 günlük 37. Haftada doğdu ve meme ucum olmadığı için ve tam kavrayamadığı için silikon meme ile emziriyorum. Memedeki sütü tam boşaltamıyor her defasında sağım yapmalı mıyım ? Yapınca rahatlıyorum ve kalan sütü bebeğime biberonla veriyorum 60 ml felan kalıyor biberonla hepsini içiyor. Sarılık nedeniyle doğumundan 3 gün sonra yoğun bakımda kaldık. Memede uyukluyor biberonla hızlı içiyor ne yapmalıyım her şeyi denedim soyuyorum ayağını ensesini gıdıklıyorum yok. Çok çaresizim aç kalmasın diye mecburen biberonla besliyorum memede biraz emzirdikten sonra