svncgldgn Sezeryan doğum yaptım 3 ay oldu doktorum 40 çıkınca gel demişti smear alalım demişti şimdi yeni gideceğim sezeryan izim çok kırmızı ve smear alayım demişti onun için yaşım 26 smear gerekli mi sizce böyle doğum sonrası aldıran var mı
Mirann17 svncgldgn doğum yapalı 3 ay oldu 40 çıkınca smear verdim hobi testi gerekli görüldü ve göç pozitifim hiç belirtim de yoktu bence mutlaka verin
buketbb 4 ay oldu doğum yapalı doktprum sadece ultraosn ile baktı acaba randevu alıp smir almasını istemeli miyim
izd svncgldgn yani zaten düzenli yaptırılması gerken taramalardan biridir asm ler bile smear alırlar.
svncgldgn Mirann17 tamamdır mutlaka vereceğim sebebi cinsel yaşam mı oluyor peki bu tarz hücre üremesinin
Mirann17 svncgldgn evet nadir de olsa epilasyon , tuvaletlerden vs olabileceği söyleniyor ama net bilgim yok şimdiden geçmiş olsun inşallah güzel sonuçlar alırsınız 💐