Mrvemom Kızlar kolik bi bebeğiniz varsa benim bebeğim gibi herşeyi deniyorsunuz demektir🤦♀️ 3buçuk aylığız hala devam ediyor, gece uykusuna geçiş yapıp iyice daldığında (en az 2 saat geçmeli) altını açıp bacaklarını karnına doğru ittiriyorum 3 kez ve birazda bekleterek yapıyorum. Öğlen o kadar zorlanarak çıkardığı gazı mideside boşken patır patır çıkartıyor gece bu şekilde, ve ondan sonra besliyorum. 1 haftadır yaklaşık deniyorum hiç çıkartmadığı olmadı ki çoğunuz bu masajı gün içinde yapıyosunuzdur,birde böyle deneyinn çok gaz kolik bebeğim, sizede öneri olsun en azından gece ıkınarak ağlayan bebeklere bi nebzede olsa rahatlatır belki..Bebişler rahat uyusun umarım sizdede işe yarar🙏🏻🤷♀️
Fatma1107 Mrvemom bezini de açıyor musunuz? O sırada uyanıyor mu peki. Benim kızım da ıkınıyor sürekli denemek isterim bende
Mrvemom Sinemhkn öğlen uykusu hep yarım yamalak uyuduğu için akşama dogru uykusu ağırlaşıyor altını değiştirmeden yerine koymuyorum uyansada gözünü açıp geri gidiyor denemekte fayda var diğer türlüde gece çok uyanıyor
Fatma1107 Mrvemom bezi açınca tekrar uykuya dalması zor olur mu acaba? Denemek lazım inşallah faydası olur 😊
Senammm Vicol damla tavsiye ederım ılk gunde bıle fayda ettı kendı yapıyo bitkisel bı damla cok işe yaradı bızde
nazo58 Senammm merhabalar.. Ben de vicol aldım bebeğim için.. Günde kaç kere ve ne kadar kullandınız acaba öğrenebilir miyim..
nazo58 Senammm merhabalar.. Bende vicol damla aldım bebeğim için. Günde kaç kere ve ne kadar kullandınız acaba öğrenebilir miyim..
nazo58 Senammm merhabalar.. Bende vicol damla aldım bebeğim için. Günde kaç kere ve ne kadar kullandınız acaba öğrenebilir miyim..
Mrvemom Fatma1107 bebekten bebeğe değişir bazen dağılıyo uykusu ama tekrar uyutmak zor olmaz deneyin 1 gün baktınız olmuyo bidaha yapmazsnz :)
nazo58 Senammm merhabalar.. Bende vicol damla aldım bebeğim için. Günde kaç kere ve ne kadar kullandınız acaba öğrenebilir miyim..
nazo58 Senammm merhabalar.. Bende vicol damla aldım bebeğim için. Günde kaç kere ve ne kadar kullandınız acaba öğrenebilir miyim..
Senammm nazo58 valla o zamanlar içindeki damlalık kadar veriyodum metsıl ile dönüşümlü kullandım faydası olmustu bıze
Senammm nazo58 valla o zamanlar içindeki damlalık kadar veriyodum metsıl ile dönüşümlü kullandım faydası olmustu bıze
Senammm nazo58 gunde 2 kere bırer damlalık kullandım metsıl ile dönusumlü kullandık bız faydası olmustu
Senammm nazo58 gunde 2 kere bırer damlalık kullandım metsıl ile dönusumlü kullandık bız faydası olmustu
Senammm Gunde 2 kere bırer damlalık kullandım metsıl ile dönusumlü kullandık bız faydası olmustu bıze