Sizin de bebekleriniz kaka yaparken ıkınıyo mu kabız da değil öyle normal bi kaka ama hep bi ıkınma halinde kaka yaparken. Bi kaç kez de çok ıkındı ama kaka yoktu daha az önce hatta baya yaptı heralde dedim ama hiç bişey yoktu. Kıpkırmızı oluyo çocuğum ıkınırken 10.5 aylık bu arada