Damlaalya Benüm kızımı menenjit asısı cok etkiliyor. İlk yaptırdıgımızda da sisti ve kızarmıştır. Şimdi 14 aylık yaptırdık inanılmaz kırmızı ve şiş doktor dolven yarım ölcek üç kere ve kolonya pamuga döküp koyun dedi. Yaşayan var mı anneler