Selam anneler. Kızım 6 aylık ek gıdaya 1 ay önce başladık. Bir gün çok iştahlı oluyor ertesi gün sadece emiyor. Hiçbişey yemiyor. Kilosu boyu gayet iyi ama annelik işte🙂 bazen sadece kaşık maması yemek istiyor onuda ben istemiyorum.endişe duyuyorum hep böylemi olacak diye. Sizlerde nasıl durumlar??