Kizlar merhaba 3 buçuk aylık kızım var seslendigimde nadir dönüyor göz temasi coktu hep dinlerdi ama şimdi hep cevreye bakiyr çevreyi görmeyince bana bakıyor gözlerini kaçırıyor bazen göz takibi var bugün kikirdayarak güldü of bilmiyorum ya agulamada çok yok sesi arada çıkar sizce otizm belirtileri mi