lilanasi Kızlar ablamın nişanı olacak bunların ikisinin arasında kararsız kaldım biraz kilosu olan bir insanım siz hangisini tavsiye edersiniz.
delirmeceler lilanasi ikisinide pek beğenemedim ama tercih sizin tabiki kendinizi nasıl rahat hissedecekseniz onu seçin
ArvenMom lilanasi pek beğenmedim yani yaşı büyük göstericek kıyafetler gibi ama sizin tercihiniz midi model daha güzel kıyafetler de bulabilirsiniz ☺️
lilanasi delirmeceler aslında fazla kilom olmasa daha güzel bişey bulabilrim ama doğum kilolarim yapışmış üzerime Malesef
lilanasi ArvenMom çok büyük bı nişan olmayacağı için abartmak istemedim aslında, özel gününde en mükemmel ablam olsun istedim🥲 aşırı mi kötü sizce bunlar
ArvenMom lilanasi şimdi sizin giyim tarzını bilemem o yüzden çok bir yorumda bulanamam ama kendim için asla tercih ediceğim tür değil malesef ama sizin beğendiyseniz takılmayın istiyorsanız molde atabilirim
delirmeceler lilanasi valla kiloya takılma gönlün ne istiyorsa onu giy insanın kilosu var diye istediğini giymeyecek mi bende eski kiloma dönemedim ama giymek istediğimi giyerim
MnkKrtl lilanasi bende pek beğenmedim ikisinide. Tesettürlü müsünüz oyüzden mi böyle model bakıyosunuz? Değilsenizde daha şık uzun elbiseler var bence onlara bakın yine siz bilirsiniz
ecekusumm Biraz daha mı bakınsanız acaba. Kilom var demişsiniz ama bu modeller dümdüz aşağı iniyor hiçbir hareket yok sizi daha kilolu gösterebilir. Şöyle en azından bel kısmı oturan bir model olabilir belki.