gzdtrhn ben bi kere kullandım hiç dediğiniz şeyleri yaşamadım. Ama doğumdan sonra benimde bel kasık ağrılarım 4-5 gün önceden başlıyor artık öyle şiddetli bi ağrı olmuyor ama yine biraz oluyor eskiden ağrım oldğu gün adet olurdum şimdi değişti belki öyle bişeydir erkende olucak olabilirsiniz oyüzdende ağrınız olabilir