Omerinannesii Kızlar oğlum anaokuluna başlayacak e devlette evin yakınlarında bi okula vermişler ama kayıt olmadı, düşündüğüm başka bir okul var direk oraya kayıt ettirebiliyor muyum
Umutdamla20 Omerinannesii benim oğlum geçen sene anaokuluna giderken kayıt düşen okul almadı başka bir okula gittim direk aldılar
Laden Omerinannesii anaokulunda adrese dayalı çıkan okula yazdırmak zorunda değilmişiz. İlkokulda zorunluymuş sadece
elmaliturtam Zorunlu değil de adres tutmayan okulların çoğu yüksek meblağ bağış istiyor adres dışı kayıt için
Babybloom Omerinannesii müdürün inisiyatifinde. Biraz gidip durumunuzu bildirmeniz lazım. Bağış alırlar mutlaka. Adresi başkasının üstünde göstermek de bir seçenek ama bunun için bence geç kalmışsınız
minervadefne Omerinannesii bizde öyle yaptık biraz ısrar ettik istedikleri bağıştan bir tık fazla verdik derken mırın kırın edip aldılar meğer bizim sınıfın yarısı aynı şekilde yazdırmış okulla gidip bir konuşun
Dilaradeniz Omerinannesii evet ettirebiliyorsunuz benim oğlumun da anasinifi başka uzak bi yere çıktı hatta daha dün bizim yakınımızda ki okula gidip kayıt ettirdim. Sizde öyle yapın eğer yer dolmamissa alırlar
[silindi] Omerinannesii Kac yasinda cnm Benm kizim 4 yasinda ve okul yazmiyor Birde hangi sekmeden baktin e devlette cnm
Dilaradeniz [silindi] bu sene 2019 doğumlu olanlar alınıyor 4 yaş her okul almıyor ve e devlette göremezsiniz