gayessss Kızlar merhaba 12 günlük bebeğim var geceden beri uykusunda ıkınıyor gazı var belli şimdi de kızım fışkırarak kustu bildiğiniz bi su bardağı kadar kustu süt kustu korkuyorum bilgisi olan yazabilir mi
OrdekYavrusu gayessss alerji gibi geldi bana ama doktor daha iyi bilir. Belli ki rahatsız bebiş mutlaka götürün doktora 🌺
tubamrt Reflü olabilir bekledikten sonra gazini çıkarın 15 dk dik tutun. Bir de reflu yatağı alın. Yatak yoksa baş kısmını yukarıda tutacak şekilde yatırın