Eylulalyamom ben ilk kızıma sütümden muhallebi,dondurma,kaşık maması,yoğurt,sütlü meyve püresi,sütlü ev yapımı cici bebe maması yapıyordum daha vardı ama unuttum ya he buharda sebze pişiriyordum sütümü ılıştırıp sebzeleri ezip çorba gibi yapıp veriyordum benim kızım emmedi beni o yüzden çoğu şeyi sütle yapmaya çalışıyordum sağıyordum sürekli