mirbo ben bulamadığım için alamamıştım. İlk başta hipp denemiştik ve onu kusunca ve üzerine kaka yapmayınca doktorumuz alerji olabileceğini düşünüp mamayı önerdi, bulamadığımız için sma comfort aldık denedik ve kusma kabızlık gibi sorun yaşamadık öyle olunca doktorumuz alerji olmadığını söyledi. Ama alerji için akla ilk gelen mamanın evolvia rp1 olduğunu belirmişti o yüzden sizinle paylaşmak istedim :)