Kızlar eşim 19 bin alıyor,bunun 6 bini kira 3 bini kadar da faturalar elektrik su doğalgaz tl desek toplam elimizde 10 bin kalıyor eve öyle alâ alâ alışveriş de yapmayız a dan z ye yani eksik oldukça alıyorum ben çıkıp aylık alışveriş yok yani,bi tane oğlum var ayda iki paket bez alıyoruz başka masrafı yok kurban olduğumun🥹atıştırmalık bile almıyoruz eve doğru düzgün ki sırf ay sonuna yetişsin diye paramız ama naparsak nasıl dikkat edersek edelim en az 3 bin eksiye girmek zorunda kalıyoruz artık eşimle birbirimize soruyoruz hangimiz yapamıyoruz bu idare işini diye 🤷🏻♀️