Kızlar bebeğim 2 buçuk aylık. Sütüm çok az oldu başından beri mama veriyoruz. Her öğünde en az 120 ml içmesi gerek ama kızım 40-50 içince doyuyor. Bazen 30 ml. Geceleri de az içiyor. Sürekli vermeye çalışıyorum böyle olunca ama yine de olması gereken miktara gün boyunca ulaşamıyoruz. Philip Avent 3 başlığını kullanıyorum. Acaba biberon mu değiştirsem çünkü çok yavaş içiyor ve hemen doyuyor. Yorumlarda görüyorum mesela 150, 180 içen var. Acaba tek seferde değil mi? Nasıl artırabilirim. İştahsız değil bebeğim. Acıkınca ağlar bir an önce içmek ister ama yavaş ve az içiyor işte.