pantenkelebek Yedıremıyorım bısey patates hasladım buharda zeytinyağı koydum çok çok az yemiyor ağlıyor agzını kapatıyor kafasını çeviriyor zorlamak istemiyorum arada bı agzına kattım gerı çıkardı yoğurtla karıstırıp verdım yemedi yoğurt tek seviyor ama ne yedırmem lazım ya zamanı mı degıl daha acaba kendı mı istemesi lâzım
Busegr pantenkelebek fırında parmak patates yapıp eline verin haşlamaya olur gerçi. belki sever bazen bizim yedirmemizden hoşlanmayıp kendileri yemek istiyor 🤷🏼♀️
limonzeytinmom pantenkelebek yogurt şeftali. Yogurt muz Yogurt kayısı gibi seyler ver istersen. Ben öyle başladım suan benım kızımda 7 aylık. Corbalara katılara gectim ama ben 5. 5 aylıkken başladım ek gıdaya. Bugün kahvaltı da mesela Avakado peynir zeytin yagı ezdim onu verdim. 30 dk önce muz dogradım yarım ay seklinde onu verdim. Akşam bizle de corba içer yatarken de mama veriyorum diğer kalan zamanda emziriyorum
esra1896 pantenkelebek benim oğlum da patatesi hiç sevmedi. İlk denedim yemedimÜstünden zaman geçti tekrar tadım yaptım yemedi. Tatlı patates aldım onu biraz yer gibi yaptı. Bugün karışık sebze çorbası yaptım 2-3 kaşık yedi kitledi ağzını
Hayymoomm pantenkelebek vallaha bacım benimki 14aylık hala yemiyor inada bidiriyor seninki daha küçükken bence zorlamayı dene bende kıyamadım zorlamaya şimdi istersen kolunu bacağını bağla yine yemiyor
Busegr pantenkelebek zaten yumuşak oluyor fazla yerse yutamayıp öğürüyor zaten benim kızımda öyle olmuştu yani ama belkide sevmemiştir kızımda kabağı sevmez yemezdi mesela o dönemde
limonzeytinmom pantenkelebek şimdi havalar sıcak ya cok iştahlı olmuyorlar ne seviyorsa onu celitlendirmek güzel ki tiksinmesin
birkucukanne Bizdede durum aynı gibi ama benim bebeğim hiçbir şey yemiyor itiyor ağzını kapatıyor püre pütür farketmiyor asla yemiyor ne yapacağımı şaşırdım acaba blw yapsam yer mi 7 buçuk aylık şuan
sumshnn birkucukanne bizimki de öyle kaşık gördü mü kitliyo ağzını açmıyo asla. Ağzına zorla koyarsam da ağlıyor
esrakalkanoglu Konudan bağımsız ama 7 aylık bebekleriniz tek hece konuşuyor mu ya da nasıl sesler çıkarıyor
huzunkovankusu esrakalkanoglu 😬😬 hee hee diyor benimki 😂 ya da mırıldanıyor. Annennene dedi bi kere. Bi kere ba ba dedi daha hiç heceleme duymadım yani. Anca ama zamanı var 😊
pantenkelebek esrakalkanoglu de de de diyor Ba ba ba diyor gel gel diyor çünkü ne zaman kucagıma almak istesem hadi gel derim kollarını açar ordan öğrendi gel demeyi eliyle de gel işareti yapıyor emecek olduğunda yanına yatarsam memeye dönüp hadi hadi diyor, 😄😄😄😄 bilinçli söylüyor bence bunları
gmzzmrtt pantenkelebek tiksindirmeyin. Zorlamayın. Eline verin kendi ağzına götürsün. Belli bir dönem böyle oluyor. Benim oğlum da 11 aylık yemiyor bu ara. Bende zorlamıyorum tiksinmesin diye emiyor arada bir eline salatalık meyve nektar veriyorum yiyor.
pantenkelebek gmzzmrtt yenecek bişey eline verdim mi ağzına götürmüyor asla oyuncak olsun ağzından alamayız havuç veriyorum eline pat pat masaya vuruyor 😆
uykumvaarr Benim kızım da yoğurt dışında bir şeyin tadına bile bakmazdı bende ara verdim bi süre sadece yoğurt verdim sonra yavaş yavaş tekrar başladım, şuan çok şükür her şeyden yer. Zorlamayın ara verin bence sadece