umaykusunmomy bnm oldu dıkısım alındıktan sonra 5. gun oldu damla damla sızıodu süreklı acıle gıttım kan toplanmıs heralde oraya bastırıp bosalttı fln bana baktırmadılar ama sonrakı gun pansumana gıdınce bu dıkıs acılmıs gezme enfeksiyon kaparsın dedıler özele gıdıp tekrar dıktırdım bu sefer gösterın bı doktora👍🌺