Kızlar bebeğim 6,5 aylık. Mama ve anne sütü ile devam ediyoruz. Ek gıdaya geçtik su falan da veriyorum ama bazen böyle mama değil de anne sütüyle beslenmeye ağırlık verince bezinde kırmızı lekeler olmaya başlıyor. Ama çocuk ağlamıyor aç değil mutlu anlamıyorum. Korkup mama veriyorum düzeliyor. Çocuk doktoruna mı götürsem tekrar korkmaya başladım gerçekten