Merhaba arkadaşlar benim 39 günlük 1 oğlum var 37+1 de doğdu ama gelişimi 35 haftayla uyumluydu 2450 Gr 47 cm doğdu küveze girdi 2150 e düştü kilosu 17 gün küvezde kaldı tam 1 aylıkken kilosu 3150 52 cm de boyuydu şimdi benim küvez zamanı sağdigim sütlerin hepsini içemedi oğlum yaklaşık 20 poşet sütum var buzlukta ve ömrü 3 ay diye biliyorum ve her gün 1 poşet kadar versem ve sütler boşa gitmese diyorum ama nasıl vereyim biberonla versem meme reddi olur mu ve nasıl vereceğim nasıl çözdürecegim hiç bilmiyorum yardımcı olursanız sevinirim 🥰