Cansu2302 Kızlar 19 aylık kızıma bugün kan tahlili kaptırdık kreatinin 0.34 Aspartat transiminaz 49.0 çıkmış biri düşük biri yüksek kötü bişey mıdır anlayan bakabilir mi tahlilleri sabab göstericem ama aklıma takıldı