sencokbiliyon Verammmm ya bende girdim baktım temuya. Ne kadar uygun fiyatlı güzel şeyler var. Kocam güvenme diyor ama sizin postunuzu göstereyim ona.😂 Ürün alırsın gelmez diyor da. Şey, kaç günde geldi acaba ??
Verammmm Nacafa siz semt pazarlarından alın o halde postumdan çıkabilirsiniz şu an merak edenler için açtığım bir post bu siz bu postta değil semt pazarlarında gezin
Verammmm Benim siparişim tam 15 günde geldi gümrükten 2 günde geçti ve iade olayı efsane bi tane ürünün açıklamasına bakmamışım iade etmek istedim hemen ücreti kartıma yatırıp ürün sizde kalsın dediler
yirmiikikasim23 Verammmm kiz aklima seytani bir fikir geldi bende 2000 tllik siparis verdim iadesi mi etsem assddfjd 😂
Verammmm yirmiikikasim23 ya işte öyle çok olur ama kul hakkı bence yani yapana bişey diyemem ve çok rahat yapılabilir çünkü sorgulamıyo bile iade sebebini iade etmek istiyorum diyorsun hemen ücret yatırıyor geri de istemiyor sonuçta hepsini etsen hepsini alır 😂
zencizeytin Sakın bu temudan alışveriş yapmayın kart bilgilerine mi sızıyormuş ne bir kaç yerde gördüm güvenmeyin diye bangır bangır yazmışlardı. Temu alışverişim geldi de slogan gibi bir şey. Ayrıca ürünler pazar malı gibi duruyor
Verammmm zencizeytin ben alışveriş için sanal kart oluşturup ödeme yaptım kartta sadece o günlük alışveriş miktarı para vardı ödeme yaptım bitti kartı ben kaydetmedim kendi sistemleri kaydetse bile içinde para yok ücret çekemezler ayrıca sizde pazardan alın lütfen alışveriş yapmayın
yirmiikikasim23 Verammmm isin sakasindayim canım ordan gelecek haram 3 kurusu napayim laf olsun torba dolsun benimki😌
AA201207 Verammmm merhaba ,tişört ve ayakkabıların bedeni numarası nasıl her zamanki bedeninize göre mi aldınız
Verammmm AA201207 tişörtler ve ayakkabım tam beden aldım ve tam oldu bebeğime aldığım ayakkabıyı farklı numara göndermişler ama parasını hemen iade ettiler
ysmnabd Verammmm güle güle kullan canm bende sipariş vereceğim her gün sepetime bir sürü ürün ekliyorum geri vazgeçiyorum ama alacağım en kısa zamanda