Unicorn67 sezerckmom benim bebeğimde olmamıştı ama bünye meselesi biraz kimyon atabilirsiniz çay kasiginin ucuyla biraz hafifletiyor diyorlar
flamingo24 sezerckmom benim kızım 6 aylık ek gıdalara başladım sebze için doktor özellikle bezelye önerdi gaz için bişey demedi lifli gıda olduğu için yedirmen lazım kabızlığı önler dedi . Bende dün akşam yedirdim püre olarak bi kaç kaşık yedi sorun yaşamadım
barlasmom55 sezerckmom iyice kaynat üstünde köpük oldu mu al köpüğünü. Bir de kabukları soyarak ver kimyon diyenlere de katılıyorum 👍