yamaniskom esrademir2 sürekli ılık duş aldırmak poposunu ıslak mendille değilde pamukla silebilirsiniz ve bence pişik olmadan krem sürmek gerek ben en ufak bi kızarıklık görünce krem sürüyorum şükür hiç olmadı mustela kullanıyorum
rukiyesoydann esrademir2 günde bir saat 2 saat poposunu açık bırakın insallah geçer benim bebede fazla pişik vardı annem der hava alması lazım çocuğun poposunun kapalı oldukça pişer dedi öyle yaptım 1 saat 2 saat bazen yarım saat açık birakiyorm mantazol krem var onu da sürüyorum birsey kalmıyor
esrademir2 Bende her bez değişiminde krem sürüyorum süreklide duşa sokuyorum ama geçiyor geri başlıyor sürekli
heygorl Poposunu kaka da yapsa çiş de yıkayın, ıslak mendil kullanmayın. Mantara çevirmiş olabilir, hametan ve travazol krem kullanabilirsiniz
rukiyesoydann heygorl aynen büyük tuvaletini yaptığında tek ıslak mendil ile önce alıp sonra yıkarım çiş yaotginda da direk yıkarım ıslak mendil kötü yapar özellikle havalar da çok sicak
Melikeeeqq Normal vazelin hemen geçiyor pahalı bişey almanıza gerek yok 1 günde geçiriyor sürekli kullanırım
ipeksibel Benim gittiğim doktor hamezing öneriyorum demişti. Doktorunuza danismak lazım ama. Bir de ben arkadaşımın tavsiyesiyle beyaz sabun kullaniyroim
Elfmom1234 Alerjik mi? Çünkü alerji gecmeyecen pişiğe neden oluyor ta ki alerji eden ürünü kesene kadar. Ne yaparsanız yapın tekrar eder. Benim haberim yoktu cok dikkat etmeme rağmen sürekli pişik oluyordu meger süt ve yumurta aketji yapıyormuş kestim gecti. Sıcakların etkisi de var sürekli havalandırın altına alt acma bezi koyun yarım saat öylece dursun. Muhakkak kuru tutun ben her bez değişiminde ıslak mendille veya yıkadıysam mutlaka kurulama beziyle kuruluyorum. Islak mendillerin yapısı yumusak oluyor onlardan bes on tane cıkartıp yıkayın sonra kurumaya bırakın kurulama bezi olur tahriş de etmez ya da peceteyle hafif hafif tampon yapar gibi kurutun sürtmeyin tahriş olur. Gecmiş olsun
ayskgl Hametan krem kızlar sarı kutusu bire bir her alt açmada sürüyorum anında tertemiz yapıyor kızarıklık bile kalmıyor
aliasaf2121 Benim bebeğimin poposunun üstünde basladı resmen sulu sulu bir pişikti annem kantaron yağı önerdi onu kullandım iki günde kuruttu ve geçti ama bu defa poposuna ve bacak arasına attı pişiği yine sürdüm.lakin açık bırakmak en iyisi gece uyurken açık bıraksam altına alez serip uyutsam nasıl olur diye düşündüm çünkü 7 aylık uyanıkken devamlı dönüyor hareket ediyor