bittercikolata__
Gulay1
Erva2alya
Aleyna_687
Çok geçmiş olsun hepinize benim oğlan daha yeni yeni toparlandı devlet hastanesine iki kez götürdüm bir ilk hastalandığında acile iyileşmeyince de uzman çocuk doktoruna götürdüm ikisi de bir şey yok diyip gönderdi , baktım iyileşmiyor sürekli ishal özele götürdüm devletten 10 gün sonraya kadar da randevu alamıyormuşuz bir görününce 😂 sinirlerim bozuldu
Özeldeki doktor tekrar tahlil yaptı amipli ishal çıktı antibiyotik başladık diğer hastane yüzünden bir hafta tedaviyi geciktirdik
Yağmurlardan sonra sulara karışıyormuş bu bakteri, hazır su veririm hep ama banyo suyu bile etkilermiş meyve sebze yıkadığınızda musluk suyundan onlara bulaşabilirmiş